سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر به بیش از یکهزار و ۵۰۰ خانوار در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در جریان بارش‌های سیل آسای اخیر به بیش از یکهزار و ۵۰۰ خانوار متاثر از آبگرفتگی امدادرسانی شد.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به بارش‌های شدیدی و سیل آسا و بروز مشکل برای بسیاری از مردم، از همان لحظات ابتدایی، امدادرسانی هلال احمر آغاز شد.

او افزود: در این رابطه، یکهزار و ۵۵۶ خانوار متاثر از بارش‌های اخیر از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان بهره‌مند شده اند.

خدادادی اظهار داشت: عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های شوشتر، آغاجاری، شادگان، دشت آزادگان، هفتکل و باغملک به پایان رسید.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، ۶۶۰ بسته غذایی در ابتدای امدادرسانی تاکنون توزیع شده است، ضمن اینکه یکهزار و ۲۲۸ کیلوگرم نایلون پوششی در بین خانوار‌های متاثر از آبگرفتی منازل توزیع شد.

او بیان کرد: سالن‌های اردوگاهی اسکان اضطراری در شهرستان‌های آبادان، اهواز و کارون برپا هستند و تاکنون بیش ۳۲۰ خانوار اسکان اضطراری شده اند.

علی خدادادی با بیان اینکه ۴۰ تیم عملیاتی امداد و نجات فعال در منطقه کماکان در حال ارائه خدمات هستند، ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۰۰ خودروی گرفتار شده در معابر توسط نجاتگران هلال احمر رها سازی شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.