سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام فاز سوم جلو خان آرامگاه فردوسی تا نوروز ۹۹

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد گفت: فاز سوم جلوخان آرامگاه فردوسی تا قبل از تعطیلات نوروز به پایان خواهد رسید.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مسعود ریاضی رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهدگفت:  مشکل طرح راهبردی منطقه منفصله توس و انجام اقدامات تکمیلی برای تصویب نهایی حل شده است.

او تصریح کرد: درباره طرح راهبردی، جلسه بسیار مفیدی در وزارت گردشگری و میراث فرهنگی داشتیم؛ چراکه در کار گره‌ای افتاده بود که به دست این وزارتخانه باز می‌شد.

رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد گفت: با امیدواری بسیار معتقدیم که فاز سوم جلوخان تا پیش از تعطیلات نوروز به پایان خواهد رسید.

رضایی افزود: با تکمیل فاز سوم مجموع مساحت جلوخان آرامگاه فردوسی به ۱۱ هکتار می‌رسد که ۷/۵ هکتار وسعت جلوخان و ۴ هکتار نیز پارکینگ تعبیه شده در مجموعه را شامل خواهد شد.

او تصریح کرد: پروژه بعدی پس از تکمیل جلوخان، پروژه تأمین دسترسی به کهندژ خواهد بود که مشاور آن را میراث فرهنگی تعیین کرده و قرارداد بسته شده است و به احتمال فراوان ، فرایند اجرای آن از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.