سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع معضل ترافیک نیازمند توجه ویژه به ناوگان حمل ونقل است

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج رفع معضل ترافیک و حمل و نقل عمومی در سطح شهر‌ها را در گرو توسعه، گسترش و توجه ویژه به ناوگان حمل ونقل عمومی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر جمشید نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، گفت: رفع معضل ترافیک و حمل و نقل عمومی در سطح شهر‌ها هیچ راه حلی جز توسعه، گسترش و توجه ویژه به ناوگان حمل ونقل عمومی ندارد.

او افزود: وظیفه همه خدمتگزاران این حوزه این است که به گونه‌ای بستر را فراهم نمایند که مردم به سمت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر سوق داده شوند.

جمشیدنژاد بیان کرد: رانندگان نیز در این زمینه می‌توانند با رعایت شئونات، جلب رضایتمندی شهروندان، حفظ تمیزی وسیله نقلیه، خدمت رسانی به موقع و همیشه در دسترس بودن در ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی تاثیر گذار باشند.

او تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه حمل و نقل عمومی در سنندج در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در نهایت ابراز امیدواری کرد: با خدمات رسانی شایسته به شهروندان بتوانیم موجبات رضایتمندی و اطمینان خاطر آنان را فراهم نماییم.

در پایان این مراسم از جمعی از رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی (اتوبوس، تاکسی و راننده آژانس) با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.