سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنگ کاپشن‌ها عامل دستگیری دو جوان سارق

جانشین فرماندهی انتظامی مشهدگفت: عاملان اصلی گوشی قاپ‌ها که چندین کاپشن رنگی به تن داشتند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ محمد طبسی جانشین فرماندهی انتظامی مشهد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: عاملان اصلی گوشی قاپی‌های تیزدستانه که چندین کاپشن رنگی به تن داشتند به همراه رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت دیگر دستگیر شدند.

او تصریح کرد: در پی گزارش گوشی قاپی‌های سریالی توسط دو جوان موتورسوار در یک هفته گذشته،  طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها تلفن همراه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در این ماموریت ضربتی با بررسی سرقت‌های انجام شده و ترسیم چهره فرضی متهمان، پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس وارد عمل شدند.

سرهنگ طبسی افزود: پلیس متهمان را با اقدام غافلگیرانه خود در حالی که قصد سرقت گوشی تلفن همراه خانم جوانی را داشتند زمین‌گیر کرد و در این عملیات متهم اصلی پرونده دستگیر و هم دست او با موتورسیکلت از صحنه متواری شد.

او با اشاره به اینکه  این متهم ۲۳ ساله  هیچ سابقه کیفری نداشته است تصریح کرد:  متهم چند کاپشن رنگی به تن کرده تا پس از ارتکاب هر سرقت برای رد گم‌کنی لباسش را عوض کند.
متهم با معرفی همدستش گفت: حدود یک هفته قبل به‌طور اتفاقی با وی آشنا و نقشه گوشی قاپی‌ها را طراحی و با موتورسیکلت از محدوده بلور طبرسی مشهد مرتکب گوشی قاپی می‌شده است.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم دایره تجسس کلانتری شهید آستانه پرست در بررسی‌های اولیه از متهم ۴۰ فقره گوشی قاپی را رمزگشایی و تحقیقات تا زمان دستگیری متهم فراری پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.