سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن شب یلدا با محوریت گردشگری غذا برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: جشن شب یلدا با محوریت گردشگری غذا در ۷ شهرستان استان اردبیل برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: جشن شب یلدا امسال در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، کوثر، مشکین شهر، نیر، گرمی، بیله سوار برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با محوریت گردشگری غذا برگزار می‌شود، افزود: جشن شب یلدا در شهر اردبیل ویژه بانوان و در نگارخانه شاه اسماعیل صفوی جمعه 29 آذر برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: یلدا به عنوان مراسمی سنتی و آیینی نمادی از فرهنگ غنی مردم ما است که با محوریت خانواده برگزار می‌شود که در این برنامه‌ها بر اهمیت آن تاکید خواهد شد.

فلاحی افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله سفره آرایی، برپایی کرسی، قصه‌گویی و یلدا در ادبیات ترکی و فارسی از جمله آیتم‌های این برنامه خواهد بود.

او گفت: در این برنامه همچنین ثبت نام رایگان دوره‌های سفره آرایی جهت معرفی قابلیت‌های گردشگری غذا در استان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.