سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ساعات کاری موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از افزایش ساعت کاری موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، وحید محمدی، معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به درخواست و استقبال مخاطبین از تاریخ ۲۴ آذر ماه موزه هنر‌های معاصر صنعتی با افزایش ساعت کار به صورت یک شیفت از ۷ و نیم صبح تا ۱۹ عصر آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

میثم ثمرخی، رئیس موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان نیز با اشاره به آثار به نمایش در آمده در این موزه گفت: این موزه گنجینه‌ای غنی از آثار ارزشمندی از هنرمندان ایرانی و خارجی را در بر می‌گیرد که مورد توجه اهالی و دسوتداران هنر، گردشگران داخلی و خارذجی است.

او افزود: با بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که افزایش ساعت کار موزه این امکان را فراهم می‌آورد تا تعداد بیشتری از دوستداران؛ از اثار به نمایش در آمده در موزه بازدید کنند.

ثمرخی تصریح کرد: در موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان آثاری از آگوست رودن، امیل نولده، بن نیکلسن، هنری مور، واسیلی کاندینسکی، بلاکادار، جاکوب اپشتاین، آلبر مارکه، بوناتی، تام فیلیپس و همچنین آثار بسیاری از هنرمندان معاصرایران از جمله محمد غفاری (کمال‌الملک) علی‌محمد حیدریان، علی‌اکبر یاسمی، رسام ارژنگی، پرویز تناولی، ژازه تباتبایی، سهراب سپهری، علی‌اکبر صنعتی و جمعی دیگر از هنرمندان معاصر ایران، به نمایش گذاشته شده است.

او بیان داشت: موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان یکی از جاذبه‌های ارزشمند استان به شمار می‌آید و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی و علاقه‌مندان به هنر است.

آثار به نمایش در آمده در این موزه، متعلق به بیش از ۸۳ هنرمند معاصر ایرانی و ۱۶ هنرمند خارجی است که بعد از موزه هنر‌های معاصر تهران آثار موجود در این موزه در ایران منحصر به فرد است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.