سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی:

ملت ایران سازماندهی دشمنان در موضوع سوخت را شکست داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران سازماندهی و توطئه دشمنان در موضوع سوخت را شکست داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم بهره برداری از ۵۰۰واحد تعمیراتی سپاه استان گلستان در گنبدکاووس گفت:در  ماجرای سوخت سازماندهی‌ها از سوی دشمنان صورت گرفت، اما ملت بزرگ ایران با تدبیر خود فتنه دشمن را از بین برد.

او افزود: امروز وحشیانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تروریسم اقتصادی را علیه ملت ایران به کار برده اند، اما منطق ملت ایران و بسیج تبدیل تهدید به فرصت است چرا که از دشمن چیزی جز این انتظار نمی‌رود.

سردار سلیمانی ادامه داد : :ملت ایران ۷ برابر نسبت به استاندارد جهانی از ذخایر الهی برخوردار است و این یک فرصت برای ماست: بسیج در راستای خدمت رسانی در کنار ملت ایران خواهد بود و همانگونه که در سیل کنار مردم بودیم اعلام میکنیم فرزندان بسیجی ملت ایران در این شبکه بزرگ مردمی با رویکرد محرومیت زدایی و اشتغال زایی در خدمت مردم است.

او افزود : با وجود انگیزه‌های الهی و اعتقادی و با نیرو‌های انقلابی تلاش میکنیم تروریسم اقتصادی دشمن که به منظور سنگ اندازی در تحقق تمدن سازی نوین اسلامی است را با شکست مواجه کنیم ما نه به عنوان متصدی بلکه به عنوان یک تسهیل گر در خدمت مردم هستیم تا با اعتلای بسیج پیش برویم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ۵۰۰گردان امداد و نجات در سطح کشور سازماندهی شدند تا علاوه بر گشایش تولید و اشتغال در خدمت مردم باشیم و در سال ۹۸ در سطح کشور پروژه‌های انبوهی را به بهره برداری رساندیم که با کمک و حضور خود مردم به سرمنزل رسیده است.
 
این مراسم  با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور به صورت متمرکز در روستای قورپلچه گنبد کاووس برگزار و ۵۰۰ واحد مسکونی که سپاه گلستان عهده دار تعمیر آن بود به مالکان واگذار شد.
 
این واحدهای مسکونی تعمیراتی در شهرستان های گنبدکاووس ، آق قلا ، گمیشان ، بندرترکمن و مراوه تپه قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.