سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار آسان مدعیان در جام اتحادیه/ خط و نشان شالکه برای جایگاه سومی

رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار مهم و حساس در کشور‌های مختلف پیگیری می‌شود. ایتالیا امشب وارد هفته هفدهم سری آ می‌شود و در آلمان هم هفته شانزدهم به پایان می‌رسد.

یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس

مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس شب گذشته با دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و استون ویلا آغاز شد. قرمز‌های مرسی ساید که عازم قطر شده اند تا در جام باشگاه‌های جهان حاضر شوند در این دیدار با ترکیبی از نوجوانان و جوانان حاضر شدند و ۵ - صفر باختند تا از دور این مسابقات حذف شوند.

جام اتحادیه امشب در همین مرحله شاهد برگزاری ۳ دیدار دیگر خواهد بود. لسترسیتی در یکی از این دیدار‌ها از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه میزبان اورتون است.

منچستر سیتی هم از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در بازیی آسان میزبان آکسفورد یونایتد است. کالچستر هم از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه میزبان منچستر یونایتد است.

هفته هفدهم سری آ ایتالیا

تیم فوتبال اینتر با فرصت سوزی در هفته گذشته نتوانست جایگاهش در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند. حالا یوونتوس دوباره با این تیم هم امتیاز و همین کافی است تا رقابت‌های این هفته هم مهم‌تر از قبل شود.

شاگردان ساری در این هفته میزبان سمپدوریا خواهند بود. این بازی جذابیت‌های زیادی دارد و قطعا شاگردان ساری برای کسب ۳ امتیاز با تمام توان به میدان می‌روند. این بازی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری می‌شود.

رقابت‌های سری آ شاهد یک بازی دیگر هم خواهد بود و تیم‌های ساسولو و برشا از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته شانزدهم بوندس لیگا

مهم‌ترین دیدار این هفته رقابت‌های بوندس لیگا شب گذشته برگزار شد و تیم‌های دورتموند و لایپزیش با هم بازی کردند که در پایان این بازی با نتیجه ۳ - ۳ به پایان رسید. در حال حاضر لایپزیش با ۳۴ امتیاز صدر نشین است و مونشن گلادباخ با یک بازی کمتر و ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

گلادباخی‌ها امشب از ساعت ۲۳ در یکی از مهم‌ترین بازی‌های روز دوم هفته هفدهم به مصاف پادبورن می‌روند. آن‌ها در صورت برد در این بازی با لایپزیش برابر می‌شوند.

بایرن مونیخ هم از ساعت ۲۳ در خانه میزبان فرایبورگ است. آن‌ها در صورت برد در این بازی و ناکامی حریفان می‌توانند به شرایط بهتری برسند. شالکه هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم با وولفسبورگ بازی می‌کند. آن‌ها اگر در این بازی خانگی برنده باشند ۳۱ امتیازی می‌شوند و به رتبه سوم جدول رده بندی می‌رسند.

کلن هم در دیگر بازی میزبان فرانکفورت است و در تنها دیداری که از ساعت ۲۱ پیگیری می‌شود هرتابرلین میزبان لورکوزن است.

جام حذفی فرانسه

رقابت‌های جام حذفی فوتبال فرانسه در مرحله یک شانزدهم نهایی:

  • تولوز - رنس (۹:۱۵)
  • رنس - آمیان (۲۳:۳۵)
  • بوردو - برست (۱۱:۳۵)
  • پاری سن ژرمن - منس (۲۳:۳۰)
  • استراسبورگ - نانت (۲۳:۳۵)
  • سنت اتین - نیم المپیک (۲۳:۳۵)

ال کلاسیکو

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند. هر ۲ تیم ۳۴ امتیازی هستند و تنها تفاضل گل آن‌ها را از هم متمایز کرده است.

این دیدار ۲۴۴ مین دیدار رسمی ۲ تیم خواهد بود، بارسلونا در این مسابقات ۹۶ مرتبه برنده شده است و رئال هم برنده ۹۵ بازی بوده است.

شاگردان زیدان برای این دیدار حساس بازیکنان زیادی را ندارند که از جمله آن‌ها می‌توان به هازارد، مارسلو و آسنسیو اشاره کرد.

نیمه نهایی جام باشگاه‌های فوتبال جهان

تیم فوتبال لیورپول در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های فوتبال جهان امشب از ساعت ۲۱ به مصاف مونتری مکزیک می‌رود. آن‌ها در صورتی که برنده بازی امشب باشند باید در دیدار فینال به مصاف فلامینگو برزیل بروند.

بازنده این دیدار هم در رده بندی با الهلال عربستان بازی می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.