سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع بوی نامطبوع شهر بندرعباس در آینده‌ای نزدیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بوی نامطبوعی که در سطح شهر بندرعباس منتشر شده با پیگیری‌های صورت گرفته و اعمال تدابیر لازم در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، رضا مدرس، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بوی نامطبوعی که در سطح شهر بندرعباس منتشر شده با پیگیری‌های صورت گرفته و اعمال تدابیر لازم در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

مدرس در جلسه بررسی بوی نامطبوع در سطح شهر بندرعباس افزود: برای رفع این معضل نیاز به فرهنگ سازی و همکاری مردم است، چرا که مردم می‌توانند با جلوگیری از ورود روان پساب خانگی در کوچه‌ها در مطلوب سازی فضای پیرامون خود ما را یاری کنند.

او با اشاره به اینکه لایروبی خور گورسوزان از دیگر راهکار‌های رفع انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر بندرعباس است، گفت: لایروبی این خور در کاهش این معضل کمک زیادی خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: تصفیه بهینه فاضلاب شهر بندرعباس از دیگر راهکار‌های رفع این معضل است که باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

مدرس گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان باید زمان بندی خاصی را مشخص کند و طبق آن تصفیه پساب بندرعباس را مطابق استاندارد‌های زیست محیطی انجام دهد.

او با اشاره به فاضلاب بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس افزود: در این مورد نیز باید اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری بندرعباس و آب و فاضلاب شهری ورود کنند تا این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.