سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی:

طوسی قصد مهاجرت به کشور دیگری را ندارد/ کسب سهمیه المپیک دور از دسترس است

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: مریم طوسی در ایران است و قصد مهاجرت به کشور دیگری را ندارد.

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه شنیده می‌شود مریم طوسی دونده کشورمان قصد مهاجرت به خارج از کشور دارد، اظهار کرد:  این موضوع صحت ندارد و طوسی در ایران است و قصد مهاجرت به کشور دیگری را ندارد. علاوه بر این طوسی بیان کرده که از کشور قطر در سال ۲۰۱۲ پیشنهاد داشته است، اما این پیشنهاد به خاطر علاقه به ایران قبول نکرده است.

او ادامه داد: طوسی ۲ سال است که مسابقه نمی‌دهد و دوندگان جوان جایگزینش شدند. به هر حال حرف و حدیث زیاد صورت می‌گیرد همانطور که برای آیلین بابکی شایعه درست کرده بودند که به استرالیا رفته است.

بهزادی درباره وضعیت بانوان دوومیدانی کار بیان کرد: مسابقات صحرانوردی نوجوانان و جوانان روز پنج شنبه برگزار می‌شود و نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شوند. همچنین مسابقات داخل سالن آسیا ۱۹ و ۲۰ دی ماه در خرم آباد برگزار می‌شود و رکورد ورودی برای این مسابقات گذاشتیم و برترین ورزشکاران به رقابت‌های آسیایی چین اواخر بهمن ماه اعزام می‌شوند.

برای  دوره های بعدی المپیک باید با هدف جلو برویم 

نایب رئیس بانوان درباره اینکه بانوان ملی پوش قادر به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند، گفت: با توجه به رکورد‌هایی که بانوان به ثبت رساندند بعید است که در این دوره کسب سهمیه المپیک کنیم. به هر حال فاصله کمی  تا مسابقات المپیک توکیو داریم و کسب ورودی از سوی بانوان دوومیدانی کار سخت و دور از دسترس است. رکورد‌های المپیک سخت‌تر شده است و به نظرم در این دوره از رقابت‌ها نمی‌توانیم ورودی کسب کنیم. انشاالله در المپیک‌های بعدی با هدف جلو برویم و فدراسیون برنامه استراتژیک داشته باشد و حمایت ویژه‌ای از نوجوانان و جوانان صورت بگیرد تا سهمیه ورودی در بخش بانوان کسب کنیم.  

فصیحی برای حضور در آسیا باید رکورد ورودی کسب کند 

او درباره وضعیت فرزانه فصحیحی لژیونر دوومیدانی کشورمان گفت: فصیحی در لیگ صربستان شرکت می‌کند و امیدوارم در آنجا موفق شود و بتواند رکورد ملی که متعلق به مریم طوسی است را بزند وسهمیه جهانی کسب کند. فصحیحی از طریق همسرش که ارتباط خوبی با حامیان مالی و تربیت بدنی صربستان داشت و با هزینه شخصی به لیگ این کشور راه یافت. فصحیحی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا در چین برای کسب رکورد ورودی این رقابت‌ها باید درانتخابی خرم آباد حضور یابد و یا درمسابقه‌ای رسمی درخارج از کشور شرکت کند و رکوردش را به ما اعلام کند.

بهزادی درباره اینکه آیا  بانوی دوومیدانی کاری از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کند، گفت: مریم طوسی با وجود اینکه مسابقه نمی‌دهد، اما خداحافظی نکرده است. علاوه بر این سپیده توکلی از باتجربه‌های دوومیدانی هنوز مسابقه می‌دهد.

عرب بدون حاشیه و بی طرف است 

نایب رئیس بانوان دوومیدانی درباره عملکرد عرب سرپرست دوومیدانی  گفت: من به وزارت ورزش و جوانان تبریک می گویم که یک فرد بی حاشیه، مدیر و بی طرف برای دوومیدانی انتخاب کرده است. عرب به خوبی مدیریت می‌کند و مسائل فدراسیون را به افراد کاربلد سپرده است و امیدوارم در کارش موفق باشد.

او در پایان درباره انتخابات دوومیدانی گفت: به هر حال کاندیدا‌ها منتظر تایید صلاحیت خود هستند و بعد از آن روسای هیئت‌ها حرف اول در انتخابات می‌زنند و سپس نمایندگان باشگاه‌ها و ورزشکاران در این باره موثر هستند. انشالله فردی که بتواند به دوومیدانی کمک کند به جایگاه مدیریت فدراسیون دست یابد.


بیشتر بخوانید: مدال آوری بانوان پیشکسوت دوومیدانی در قهرمانی آسیا


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.