سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی کردستان انتخاب شدند

اعضا هیت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان کردستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این انتخابات ضمن قدردانی از همکاری خوب شورای هیئات مذهبی و تشکل‌های وابسته، آموزش‌های تخصصی در زمینه مدیریت بهتر هیئات مذهبی و نظارت بیشتر در اجرای برنامه‌های مناسبتی را خواستار شد.

اوبر حضور بیشتر جوانان و سپردن امور به قشر جوان در هیئات مذهبی تاکید کرد و گفت: سخنرانان، مداحان و هیئات مذهبی مهمترین ارکان اصلی سازمان تبلیغات اسلامی هستند و باید در زمینه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام‌های محکم‌تر و بیشتری بر داشته شود که این مهم با همت و تلاش جوانان انقلابی و حزب الهی امکان پذیر است.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت شورای هیئات مذهبی در استان اعلام کرد و بیان کرد: در حال حاضر حدود ۶۲۰ هیئت مذهبی در استان فعالیت دارند.

نورعلی خزاعی اضافه کرد: شورای هیئات مذهبی کردستان در تمامی برنامه‌های ملی و مناسبتی فعالیت چشمگیری دارند و همواره زمینه‌ساز جذب و گرایش جوانان انقلابی در این برنامه‌ها هستند.

براساس این انتخابات نورعلی خزاعی با اکثریت آرا مجددا به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان انتخاب و منصور عباسی نایب رئیس شورای هیئات مذهبی استان و مظفر آیینی نیز به عنوان دبیر شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شدند.
در ادامه این انتخابات قاسم فغفوری به عنوان عضو علل‌البدل شورای هیئات مذهبی استان کردستان معرفی و انتخاب شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.