سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده مرودشت

رئیس اورژانس استان فارس گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده مرودشت (محور پل خان-سعادت شهر) ۵ مجروح برجای گذاشت.

محمد جواد مرادیان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: ساعت ۲۲:۳۷ دقیقه امشب طی تماسی با سامانه ۱۱۵ اورژانس و گزارش واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده مرودشت (محور پل خان-سعادت شهر) بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه کل سرنشین‌های اتوبوس ۱۵ نفر بودند، افزود: پنج نفر در این سانحه مجروح شدند که ۴ نفر از مصدومان پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان اعزام و یک مصدوم در صحنه حادثه از سوی تکنسین های اورژانس ۱۱۵ فارس درمان شد.

مرادیان ادامه داد: علت وقوع این تصادف رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس ضمن اشاره به لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رانندگی به هنگام خواب آلودگی، گفت: بیشترین آمار تصادفات مربوط به تخطی از سرعت مجاز و خواب آلودگی است، پرهیز از رفتارهای پرخطر تضمین سلامت خانواده است.

پیش از این رئیس اورژانس فارس گزارش کرده بود که در ۶ ماهه نخست امسال شهرستان‌های مرودشت، داراب و کازرون به ترتیب بیشترین حوادث را در محور‌های خود به ثبت رسانده اند و شهرستان مرودشت با یک هزار و ۲۰۹ مورد تصادف جاده ای، رتبه نخست این حوادث در استان را به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.