سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون دانشگاه علم‌وصنعت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چرخه خلق ثروت با همت دانشجویان امکان‌پذیر است

محمدی گفت: با توجه به شرایط کشور، رویکرد و تربیت دانشجو باید تغییر کند.

تورج محمدی معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حوزه پژوهشی و دانشگاهی (استاد و دانشجو) منابع مالی و فضای فیزیکی نقش مؤثری ایفا می‌کند.

معاون پژوهشی دانشگاه علم‌وصنعت بیان کرد: با گذشت زمان فعالیت‌های نیروی تحصیلات تکمیلی در امورات پژوهشی کمتر است و باید برای این مسئله راهکارهای مناسبی سنجیده شود.

محمدی ادامه داد: تأمین منابع مالی و تجهیزات یکی از عواملی است که باید برای دانشجویان فراهم شود و اساتید هم باید امورات مالی را بیش از پیش برای دانشجویان تأمین کنند.

او افزود: با توجه به شرایط کشور رویکرد و تربیت دانشجو را باید تغییر دهیم و دوره‌های آموزشی مؤثر و کارآمدی برای آن‌ها برگزار کنیم تا دانشجویان بتوانند خودشان مولد کار شوند و در جامعه به عنوان یک تولیدکننده شناخته شوند.


بیشتر بخوانید: محتوای آموزشی در دهه‌های قبل سیر می‌کند


معاون پژوهشی دانشگاه علم‌وصنعت توضیح داد: به مرور زمان سهم کسانی که در زمینه‌های دولتی کار می‌کنند رو به کاهش می‌رود بنابراین حتماً باید در دانشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و پژوهشی و روش‌های اصولی تحقیق با کمک اساتید انجام شود.

محمدی تصریح کرد: در مراحل بعد آن چیزی که از طریق پژوهش به دست می‌آوریم باید به ثروت تبدیل کنیم و همچنین دانشجویان باید برای چرخه خلق ثروت بهتر عمل کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.