سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش مرکز رشد و فناوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

مرکز رشد و نوآوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از طریق ویدئو کنفرانس با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، وزیر نفت در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد گفت: تحقق اهداف بلندمدت سند چشم‌انداز نفت و گاز کشور، جز با اندیشیدن و تبدیل ایده‌ها به نوآوری در صنعت پیچیده نفت و گاز امکان‌پذیر نیست.

بیژن زنگنه ادامه داد: دستیابی به این مهم نیازمند نگرشی جدید مبتنی بر تفکر نوآورانه، شکوفایی ایده‌ها و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است تا از این طریق گام موثری برای ارتقای بهره‌وری در صنعت نفت و گاز برداشته شود.

سید مجید منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با تبریک روز پژوهش گفت: در طول سالیان گذشته اقدامات زیادی در راستای سیاست‌های وزارت نفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت انجام شده است و امروز با افتتاح این مرکز، فعالیت‌های مرکز رشد فناوری این پالایشگاه با پژوهشگاه توسعه می‌یابد.

او ادامه داد: در شهرستان مرزی سرخس با وجود پتانسیل‌های اقتصادی و نیرو‌های تحصیل کرده و کارآمد، زمینه برای بسترسازی ایده‌های نو مبتنی بر دانش فراهم است و مرکز رشد فن آوری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تلاش می‌کند تا با فراهم کردن ایجاد زیرساخت‌ها به توسعه اشتغال زایی در این خطه مرزی کمک کند.


انتهای پیام//م. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.