سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی اردبیل جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از باز بودن تمامی محور‌های مواصلاتی استان و در جریان بودن تردد‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از راهدارخانه شهرستان نمین گفت: با ورود سامانه بارشی جدید و آغاز بارش‌ها در محورهای مواصلاتی و برف گیر استان اردبیل مشکلی در تردد خودروها تا کنون وجود ندارد.

او افزود: تمامی محورهای استان اردبیل از جمله اردبیل - مغان، اردبیل - سرچم، اردبیل - آستارا و نیر - سراب مه آلود بوده و تردد در آنها باید با احتیاط کامل و رعایت نکات ایمنی انجام می‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: عوامل راهداری در آماده باش کامل به سر برده تا در صورت نیاز خدمات رسانی مورد نیاز انجام پذیرد.

رحمتی تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور خلخال - اسالم را دارند به دلیل بارش برف از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی برخوردار باشند.

او بر لزوم توجه به نکات ایمنی در ترددها و برخورداری از سرعت مطمئنه و تجهیزات ایمنی در محورهای برف گیر تأکید کرد و گفت: بنا بر اعلام مرکز مدیریت راهداری، محور خلخال - پونل در حوزه استان گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.