سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پژوهشگران برتر خراسان جنوبی

۱۵ نفر به نمایندگی از پژوهشگران برتر استان تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر خراسان جنوبی گفت: این افراد در عرصه‌های جشنواره پژوهشگر برتر، جشنواره معلم پژوهنده و فراخوان مولفین کتاب برتر آموزش و پرورش هستند که در دو زمینه علمی و کتب کمک آموزشی برتر شناخته شدند.

او افزود: اگر بخواهیم در کشور شاهد پویایی و رونق تولید فرهنگی و علمی باشیم همه این اقدامات در سایه پژوهش دست یافتنی است.

واقعی با تاکید بر اینکه پژوهش را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم افزود: کمرنگ بودن پژوهش سبب بروز آسیب‌های بسیار در جامعه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان  با بیا ن اینکه پژوهش هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری‌هایی برای نسل‌های آینده جامعه است افزود: با بیان اینکه پژوهش کلید تحول است و باید دانش آموزانی دغدغه‌مند در امر پژوهش تربیت کنیم.

او گفت: سال گذشته ۱۴۰ میلیون تومان برای انجام طرح‌هایی پژوهشی در آموزش و پرورش استان هزینه شده است.

مدیر کل آموز ش و پرورش استان گفت: هم اکنون ۸ طرح پژوهشی با موضوع نقش آموزش و پرورش در دفاع مقدس، واکاوی آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان، تاثیر پژوهش علمی در آموزش، راه اندازی مدرسه مجازی، جمع آوری اسناد تاریخی در بعد فرهنگی و اجتماعی آموزش و پرورش استان و مدرسه شوکتیه، طرح نیاز سنجی، طرح استفاده از ظرفیت‌های موسسات مردم نهاد و دستگاه‌های دولتی در حال اجرا است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.