سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای سومین دوره از برنامه‌های پیک امید در الموت شرقی

سومین دوره از برنامه‌های پیک امید در مدرسه شبانه روزی متوسطه اول دخترانه روستای شهرک الموت شرقی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سومین دوره از برنامه پیک امید با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدرسه شبانه روزی متوسطه اول دخترانه روستای شهرک الموت شرقی برگزار شد.

رجبی افزود: آموزش نجوم و ستاره شناسی، قصه گویی جهت فراگیری مطالب تربیتی و دینی با زبان قصه، آموزش کاردستی با کاغذ، اجرای نمایش خلاق و عروسک گردانی، برگزاری مسابقات جذاب و اهدای جوایز به نفرات برتر از جمله برنامه‌های برگزار شده در مدرسه بود.

او اضافه کرد: همچنین در این مراسم به دانش آموزان حاضر تعدادی کتاب از مجموعه کتب چاپ شده انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهدا شد.

او، هدف از برگزاری این برنامه‌ها را، ایجاد محیط شاد و جذاب در کنار همکلاسی‌ها بیان کرد و گفت: این برنامه بصورت ماهانه تا پایان سال در ۳ مدرسه دیگر از دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار می‌شود.

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: تا کنون این برنامه در ۳ مدرسه اجرا شده است.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.