سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی سیار به ۷۰۰ خانوار عشایر استان کرمانشاه در مناطق قشلاقی

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه از آبرسانی به ۷۰۰ خانواده عشایر استان کرمانشاه مستقر در مناطق قشلاقی در استان‌های ایلام و خوزستان خبر داد.

محمدی مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، از آبرسانی به ۷۰۰ خانواده عشایر استان کرمانشاه مستقر در مناطق قشلاقی در استان‌های ایلام و خوزستان خبر داد.

محمدی با اشاره به هماهنگی بیشتر به منظور دغدغه عشایر استان در بحث اسکان و ممیزی مراتع عرفی که قدمتی طولانی دارد گفت: استفاده و حضور عشایر در این منطقه باید تسهیل شود، چون آن‌ها سال هاست که در این منطقه سکنی کردند و باید اقدامات لازم برای آن‌ها با هماهنگی استان‌های محل اقامت انجام شود.

محمدی بیان کرد: امور عشایر استان کرمانشاه هم اکنون با ۵ دستگاه تانکر آبرسان مشغول خدمات رسانی به حدود ۷۰۰ خانوار عشایری کرمانشاه مستقر در استان‌های ایلام و خوزستان است.
او با بیان اینکه خدمت رسانی به عشایر فراتر از گستره استان است گفت: به دلیل تغییر محل اقامت آنان در فصول گرم و سرد سال تهیه علوفه دام سوخت عشایر آبرسانی و تامین آرد خانوار‌ها در استان‌های دیگر نیز صورت می‌گیرد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.