سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضاپور: در نیم فصل دوم شاهد بازی‌های با کیفیت تری خواهیم بود

کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: بازی‌های لیگ برتر بسکتبال در نیم فصل اول شرایط خوبی داشت، اما به نظر من مسابقات لیگ در نیم فصل از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود

افشین رضاپور کارشناس بسکتبال در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال که دیروز به پایان رسید گفت: امسال در لیگ برتر بسکتبال رشد کمی بسیار خوبی را شاهد بودیم. به طوری که موفق شدیم تعداد تیم‌ها را از ۹ تا به ۱۴ تا تیم برسانیم و برخی از تیم‌های مدعی که در بالای جدول قرار دارند با یکدیگر رقابت جذابی داشته اند و همچنین بقیه تیم‌هایی هم که در رده‌های ششم تا دهم جای دارند موفق شدند رقابت فوق العاده نزدیکی را با یکدیگر برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: ساعت بازی ۳ دیدار لیگ برتر بسکتبال مردان تغییر کرد


کارشناس بسکتبال درباره بازی‌های نیم فصل دوم هم گفت: این طور که پیش بینی می‌شود بازی‌ها در نیم فصل دوم به مراتب خیلی بهتر از نیم فصل اول برگزار شود. زیرا بیشتر تیم‌ها در نیم فصل دوم شکل خود را پیدا می‌کنند و همچنین بازیکنان خارجی هم که قرار است در ادامه مسابقات به بعضی از تیم‌ها اضافه شوند. همین مسئله باعث می‌شود سطح کیفیت بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم و به ویژه در مرحله پلی آف بالا رود.

رضاپور درباره تیم ملی بسکتبال کشورمان که باید تا چند ماه دیگر در مسابقات المپیک حضور پیدا کند و همچنین بازیکنان جوان که امسال در لیگ برتر بازی می‌کنند آیا می‌توانند ما را در المپیک کمک کنند بیان داشت: به نظر من مسابقات نیم فصل اول از هیجانات بالایی برخوردار بود، اما اینکه این رقابت ها در نیم فصل اول بتواند ما را در المپیک کمک کند خیر. زیرا بازی‌های لیگ در نیم فصل اول از کیفیت پایینی برخوردار بود. همچنین به غیر از ۲ بازیکن با تجربه و ملی پوش کشورمان که در تیم‌های نفت آبادان و مهرام بازی می‌کنند و می‌توانند به ما در رقابت‌های المپیک بسیار کمک کنند، سایر بازیکنان به خصوص جوانان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

کارشناس بسکتبال کشورمان در پایان صحبت هایش درباره مسائل داوری که برخی از تیم‌ها در نیم فصل اول به آن اعتراض داشتند اظهار داشت: به نظر من داوری‌ها خوب بود و زیاد در نتایج بازی‌ها تاثیر گذار نبود و فقط شاهد برخی ناهماهنگی‌هایی بودیم که به وجود می‌آمد، اما با راهکاریی که کمیته داوران برای سطح ارتقاء داروی بازی‌ها در نیم فصل دوم و به ویژه مرحله پلی آف در نظر گرفته اند امیدوارم که نواقص و اشتباهات به حداقل برسد و دیگر شاهد این گونه ناهماهنگی‌ها نباشیم.


بیشتر بخوانید: جدیدترین برنامه دور رفت لیگ برتر بسکتبال مردان


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.