سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

در هیچ شرایطی به ایده آل نخواهیم رسید/ سنگ اندازی جلوی پای مسئولان به جای کمک به آن‌ها در شرایط تحریم

پزشکیان گفت: در هیچ شرایطی به ایده آل نخواهیم رسید هرچند هیچ کاری پایانی ندارد و همواره امکان تغییر آن وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات وزیر سابق کشاورزی اظهار کرد: زمانی که مشکل تحریم در کشور ایجاد شد برخی به جای کمک به مسئولان جلوی پای آن‌ها سنگ می‌گذاردند.

او ادامه داد: این رفتار به خاطر مسائل سیاسی، جناحی و برداشت‌ها صورت می‌گیرد که در نهایت موجب می‌شود که مسئولی بگوید کار را ول خواهم کرد و کسانی که ادعا می‌کنند آن را انجام دهند که امیدواریم دلیل استعفای آقای حجتی این نبوده باشد.

پزشکیان ادامه داد: اینکه مسئولی به خاطر این نوع فشار‌ها به این نقطه برسد مناسب نیست و نباید این احساس برای مسئولان ایجاد شود در این شرایط هر مسئولی که بخواهد کار کند با مشکلاتی مواجه خواهد بود و مسئله اینجاست که چکار می‌توان انجام داد که بهتر از این کار‌ها باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هیچ شرایطی به ایده آل نخواهیم رسید، بیان کرد: هیچ کاری پایان ندارد و همواره امکان تغییر وجود خواهد داشت، اما لازم است به کسی که زحمت می‌کشد دیگر گیر ندهیم.

او در پایان تصریح کرد: حجتی صداقت، سادگی و صفا داشت که البته اکنون نیز دارد و لازم است که از او تقدیر به عمل آورد.

رشد بخش کشاورزی در دوره وزارت حجتی

در ادامه حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: با وجود رکود حاکم بر جامعه در دوره وزارت حجتی بخش کشاورزی از رشد مناسبی برخوردار بوده است.

او ادامه داد: با توجه به این شرایط و تلاش‌هایی که حجتی انجام داده و به جامعه کشاورزی خدمت رسانی کرده باید از او تقدیر به عمل آورد.

حاج میرزایی ادامه داد: ما شهادت می دهیم که آقای حجتی در مقابل کارهای بزرگی که انجام دادند، هیچ تقاضای پاداشی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در مورد عملکرد آقای حجتی فیلم های متعددی وجود دارد، بیان کرد: طی سال های اخیر رشد اقتصادی کشور همواره مثبت بوده و بخش کشاورزی همیشه رشد داشتند که این نشان می دهد حال بخش کشاورزی بهتر شده است.

وزیر آموزش و پرورش حضور مسئولان دولتی در مراسم آیین نکوداشت وزیر سابق جهاد کشاورزی را به خاطر دلسوزی ایشان برای مردم، سخت کوشی و تمامی فضایلی دانست که در وجود ایشان رشد کرده است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به عملکرد وزیر سابق کشاورزی امیدواریم که ما هم در پایان کار خود چنین اعمال نیکویی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.