سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین جشنواره نمایش های خیابانی کهن دشت در نظرآباد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: سومین جشنواره نمایش های خیابانی کهن دشت به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

مریم مقدم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: سومین دوره جشنواره کهن دشت در بخش نمایش های خیابانی در شهرستان نظر آباد  برگزار خواهد شد.

مقدم افزود:  جلوه های ایثار، شهادت، انقلاب اسلامی، بصریت و دفاع مقدس ، نگرش مدبرانه به آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی، کیان خانواده، کرامت انسانی حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی اسلامی ، نگاه ویژه به آیین ها، مراسم سنتی و مفاخر بومی استان البرز و شهرستان نظرآباد از جمله اصلی ترین اولویت های نمایش هایی است که برای این جشنواره ساخته و ارسال خواهند شد .

او گفت: زمان دریافت طرح های نمایشی تا 10دی ماه سال جاری بوده و نتایج ارزیابی آثار 12دی ماه اعلام خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد افزود: در مجموع 6 اثر پس از ارزیابی و بازبینی در جشنواره پذیرفته خواهند شد که این آثار برگزیده برای اجرای عمومی استان البرز نیز مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مریم مقدم در پایان گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به  دبیرخانه جشنواره کهن دشت به نشانی ، شهرستان نظرآباد - بلوار آیت الله خامنه ای ابتدای بلوار سیدجمال الدین جنب بوستان کوثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد مراجعه و  با شماره تلفن های 45355766 و 45348182 تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق .م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.