سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی:

مسئولان ظرفیت شنیدن خود را بالا ببرند

علیزاده گفت: در حوزه دانشجویی باید اخلاق گفت‌وگو وجود داشته باشد و مسئولان باید ظرفیت خود را برای شنیدن بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اظهارکرد: هر فعالیتی بر اساس خواسته یکی از نیاز‌های جامعه است که مناظرات هم یکی از آنهاست.

او ادامه داد: مناظرات زیر مجموعه معاونت فرهنگی است و استمرار در این زمینه بسیار مهم است.

گفت‌وگو و مناظره ، نیازمند نکات آموزشی است

علیزاده با بیان اینکه گفت‌وگو شاخصه‌ اصلی امورات فرهنگی است، افزود: در فرهنگ ایران گفت‌وگو و مناظره همیشه مهم تلقی شده، اما نیازمند نکات آموزشی بسیاری است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: متاسفانه در زندگی ما این روز‌ها گفت‌وگو مورد غفلت واقع شده است؛ به همین دلیل از دانشجویان خواستیم تا وارد این عرصه شوند و بتوانیم این معضل را رفع کنیم.

علیزاده تاکید کرد: ترویج فرهنگ گفت‌وگو بسیار مهم است چرا که اگر به این مسئله اهمیت ندهیم نقطه مقابل آن خشونت است که گریبان گیر جامعه می‌شود.

او گفت:مشارکت و فعالیت‌های دانشجویان در این زمینه حائز اهمیت است مخصوصا در حوزه اجتماعی که مورد استقبال بسیاری از دانشجویان واقع شده است و آن‌ها می‌توانند در همه زمینه‌ها نظرات و سلایق خودت را بیان کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: در حوزه دانشجویی باید اخلاق گفت‌وگو وجود داشته باشد و از طرفی هم مسئولان باید ظرفیت خود را برای شنیدن بالا ببرند.

علیزاده بیان کرد: مسائل دانشجویی باید در داخل دانشگاه حل شود چرا اکه اگر این اتفاق نیفتد قطعا برای حل آن‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.