سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه شانزدهم دانشگاه‌های کشور از نظر کمی در سطح جهان

رئیس پایگاه استندای علوم جهان اسلام (ISC) گفت: از نظر کمی داشنگاه‌های کشور در سطح جهان رتبه شانزدهم و در سطح خاورمیانه و دانشگاه‌های جهان اسلام رتبه‌ی اول را داراست.

محمد جواد دهقانی رئیس پایگاه استندای علوم جهان اسلام (ISC) در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در خصوص وضعیت دانشگاه سمنان در رتبه بندی جدید (ISC) گفت: در رتبه بندی بین المللی جدید پایگاه استندای جهان اسلام که ۴۳ دانشگاه بررسی شدند دانشگاه سمنان در بین دانشگاه‌های جماع حضور دارد.

او در خصوص جایگاه دانشگاه‌های کشور در سطح دنیا بیان داشت: از نظر کمی داشنگاه‌های کشور در سطح جهان رتبه شانزدهم و در سطح خاورمیانه و دانشگاه‌های جهان اسلام رتبه‌ی اول را داراست.

دهقانی با اشاره به موفقیت دانشگاه‌های کشور در حوزه ارزیابی‌های کیفی در بین دانشگاه‌های جهان افزود: در سطح دنیا ۲ درصد تولید علم را کشور ایران انجام داده است و حدود ۳ درصد تولید علم را در نشریات داغ توسط پژوهشگران ایرانی انجام شده است.

رئیس پایگاه استندای علوم جهان اسلام (ISC) در پایان اظهار داشت: امیدواریم با سیاست‌های جدید بتوانیم در شاخص‌های نوآوری و فناوری و تبدیل علم به ثروت و نواوری و فناوری در آینده نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.