سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح یلدای مهربانی در البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: مراکز نیکو کاری در استان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

 رضا لشینی ،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری در آستانه فرارسیدن طولانی‌ ترین شب سال با اجرای طرح"یلدای مهربانی" آماده جمع‌آوری احسان مردم نیکوکار در استان البرز هستند.

 رضا لشینی با اشاره به اینکه این نهاد همه‌ساله در آستانه شب یلدا اقدام به جمع‌ آوری احسان مردم برای کمک‌ رسانی به محرومان می‌کند افزود: در شب یلدای سال گذشته، مردم نیکوکار استان البرز از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری رقمی معادل سه میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

او گفت:  مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج نیز کمک های خود را در روزهای قبل از شب یلدا به این نهاد تحویل دهند .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز افزود: مردم البرز می‌توانند با مبالغ اندک نیز در این پویش شرکت کنند.

لشینی گفت: از مردم و خیران می‌خواهیم اگر در بین اقوام، آشنایان و همسایگان خانواده نیازمندی را می‌شناسند در این مناسبت ملی آن‌ها را یاری کنند و در غیر این صورت می‌توانند وجوه موردنظر خود از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ (انتخاب گزینه ۴) پرداخت و یا برای تحویل کالا به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری مراجعه و با شماره تلفن ۱ ۳۲۸۰۱۰۷ نیز تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / م . م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.