سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی: درباره وضعیت غفور نگرانی‌هایی وجود دارد / مشکلی برای تامین ارز جهت پرداخت حقوق کولاکوویچ نداریم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: غفور شرایط نسبتا مناسبی ندارد و  از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی جزئی است و در حال حاضر توسط کادر پزشکی تیم لوبه در حال مداوا است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص شرایط مصدومیت امیر غفور اظهار داشت: غفور شرایط نسبتا مناسبی ندارد و  از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی جزئی است و در حال حاضر توسط کادر پزشکی تیم لوبه ایتالیا در حال مداوا است، اما نگرانی‌هایی وجود دارد و پیگیر هستیم تا هرچه زودتر به تیم ملی ملحق شود و این مسئله هم بستگی به این مسئله دارد که هر چه سریع‌تر بهبود یابد.

او افزود: غفور توسط کادر پزشکی خودمان هم تحت نظر است و امیدواریم تا با توجه به فشار بالایی که در مسابقات مختلف روی این بازیکن وجود داشت به شرایط خوبی برسد و بتواند در تیم ملی حاضر شود. سایر بازیکنان خوشبختانه شرایط خوبی دارند و مقدمات حضور تیم در رقابت‌های انتخابی المپیک فراهم شده است و امیدوارم که بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم.  

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان  در ادامه عنوان داشت: به شرایط تیم ملی روسیه کاری نداریم و کارمان را ادامه می‌دهیم، در این خصوص هم باید بگوییم منتظر آینده می‌مانیم تا ببینیم چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد.  

فدراسیون بدهی داشت، اما طلب‌هایی هم دارد 

داورزنی در ادامه و در پاسخ به این سوال که هنگام تحویل امور در فدراسیون والیبال چه میزبان بدهی برای این فدراسیون وجود داشت عنوان کرد: به هر ترتیب فدراسیون مبالغی را بدهی دارد، اما مطالباتی هم دارد، ۳ -۴ میلیارد تومان بدهی داشتیم، البته طلب‌هایی هم داریم و به دنبال وصول آن هستیم و امیدواریم مشکلی برای تامین منابع نداشته باشیم.  

او ادامه داد: مشکل ما در ۲ سال گذشته هزینه‌های سنگین بوده است، بسیاری از برگزاری مسابقات و اعزام‌ها هزینه ۳ -۴ برابری داشته است و ما هم تلاش می‌کنیم منابعمان را تامین کنیم و پیگیری وصول آن هستیم.  

داورزنی درباره کولاکوویچ و این که آیا ممکن است برای تامین دستمزد هایش مشکلی وجود داشته باشد عنوان کرد: در حال حاضر تا مسابقات المیپک تغییری نخواهیم داشت و مشکلی هم برای تامین منابع ارزشی برای سرمربیان نداشتیم و هر زمانی هم که خواستیم در کنار ما حاضر بودند.

او افزود: بسیاری از سرمربیانی که در اروپا فعالیت می‌کنند در تیم‌های باشگاهی هم حضور دارند، ما خیلی دنبال این بحث‌ها نیستیم و تنها می‌خواهیم تا طبق برنامه در کشورمان حضور داشته باشد، همچنین بازی‌ها را رصد می‌کند، اما این مسئله که سرمربی خارجی باشد یا داخلی به پیس از مسابقات انتخابی باز می‌گردد حالا تنها مسئله مان این است که بتوانیم بدون مشکل در مسابقات المپیک حاضر شویم.

 ریاست فدراسیون شغل محسوب می‌شود

معاون سابق وزیر ورزش و جوانان در ادامه و در خصوص قانونی که قرار بود در زمان او درباره شغل نبودن ریاست فدراسیون‌ها تنظیم شود بیان داشت: همه نهاد‌های غیر دولتی شامل این قانون خواهند بود و برای هر کجا که مطرح باشد برای فدراسیون هم مطرح است، ریاست فدراسیون در حال حاضر شغل تلقی می‌شود، در حال حاضر اساس نامه‌ای وجود دارد که بر اساس آن خزانه دار، ریاست فدراسیون و دبیری فدراسیون  شغل محسوب می‌شود، اما اعضای هیئت رئیسه افتخاری هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.  

او درباره طلب فدراسیون از حامیان گفت: حامی مالی اصلی فدراسیون منابعش را پرداخت کرده و تعهداتش را عمل کرده است، حامی مالی دیگر که مسئله اش مربوط به قبل بوده است، اما بدهی‌هایی دارد که به قبل باز می‌گردد، آن‌ها از طریق پولی که هواداران واریز می‌کردند باید بخشی به فدراسیون پرداخت می‌کردند که این مسئله هفته گذشته پیگری شد، بخش اول آن که مدتی زمان برد پرداخت شد، اما کماکان مبالغی را طلب داریم که آن را دنبال نمی‌کنیم و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد نشستی در این خصوص داشته باشیم، در حال حاضر اختلاف نظری درباره نوع بدهکاریشان وجود داشته است  که می‌خواهیم آن را برطرف کنیم، یک حامی در جریان لیگ ملت‌ها و میزبانیمان تعهداتی داشت که هنوز به آن عمل نشده است و من دنبال آن هستم که این تعهدات پیگیری شود تا به امید خدا بتوانیم مبلغ مربوط به فدراسیون را بگیریم.  

داورزنی در پاسخ به این سوال که مدرکتان مشکل دارد عنوان داشت: مدرکم مشکلی ندارد و این مسئله را می‌توانید از دانشگاه و وزارت خانه هم پیگیری کنید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.