سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس: بزودی از دستاورد امنیتی جدیدی رونمایی می‌کنیم

سخنگوی جنبش حماس از دستاورد امنیتی جدیدی خبر داد که به زودی از آن رونمایی می‌شود و توان اطلاعاتی مقاومت را نشان خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس گفت گردان‌های عزالدین قسام در آینده نزدیک از دستاورد امنیتی جدیدی رونمایی خواهد کرد که بار دیگر قدرت اطلاعاتی مقاومت فلسطین را در شکست دادن نهاد‌های امنیتی رژیم اشغالگر، ناکام گذاشتن توطئه‌های آن و در هم شکستن تصور دروغین از توان این رژیم ثابت می‌کند.

قاسم افزود "جنگ مغزها" بین مقاومت و رژیم اشغالگر ۲۴ ساعته در جریان است و گردان‌های قسام هر بار توان خود را برای سیلی زدن به سیستم امنیتی اشغالگران ثابت کرده است.

جنبش حماس از زمان تاسیس خود در دسامبر سال ۱۹۸۷ دفاع از ملت فلسطین و بازپس‌گیری حقوق سلب شده آن‌ها را از راه انواع مقاومت و در صدر آن مقاومت مسلحانه در برابر اشغالگران سرلوحه کار خود قرار داد. 

در طول سال‌های طولانی، جنبش حماس و گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی این جنبش توانمندی‌های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی خود را تقویت و توسعه داده است؛ به گونه‌ای که این جنش امروز قادر است معادله بازدارندگی را با رژیم اشغالگر برقرار کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.