سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۵۷ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کردستانی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک بین کامیونداران تاکنون ۵۷ هزار حلقه لاستیک در این استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سیدعبدالرحمن حسینی گفت: این تعداد لاستیک به نرخ دولتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین و در نوبت‌های مختلف در اختیار رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه روند توزیع لاستیک به رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان همزمان با کشور اواخر تیر ۱۳۹۷ شروع شده است، افزود: در سال گذشته حدود ۱۴ هزار حقله توزیع شد و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۳ هزار حلقه لاستیک دیگر در اختیار این ناوگان قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت اظهار داشت: هم اکنون نیز روند توزیع به صورت دوره‌ای پس از تامین لاستیک ادامه دارد، اما با توجه به اینکه مشکلاتی در تامین لاستیک مینی‌بوس، خاور و نیسان وجود دارد انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت در این خصوص اقدام قابل توجهی برای رفع مشکلات نسبی رانندگان این خودرو‌ها انجام دهد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.