سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در تمامی محورهای فارس برقرار هست/هیچ محوری مسدود نیست/بارش تگرگ در محور سپیدان به اقلید

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان فارس برقرار است.

احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بابیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان فارس باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، اظهار داشت: در برخی محورهای کوهستانی بارش برف و کاهش دید افقی وجود دارد لذا همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

او افزود: با توجه به انتشار خبر انسداد در محور فیروزآباد - جم به لامرد و مهر به استحضار می رساند باتوجه به استعلام های به‌ عمل آمده از مدیرکل  راه وشهرسازی لارستان و معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان هیچ گونه انسدای در محورهای مذکور وجود ندارد.

احمدی همچنین با بیان اینکه هیچگونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در هیچکدام از محورهای این اداره کل وجود ندارد، ادامه داد: مه گرفتگی در محور جدید کازرون و گردنه بالنگستان منتهی به شهرستان لامرد وجود دارد.

 مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس  گفت: همچنین در محور سپیدان -شول ، اقلید- امامزاده اسمائیل- سده ، خسروشیرین بارش برف و بارش تگرگ در محور سپیدان به اقلید گزارش ده است.

او بابیان اینکه رانندگان بهتر است قبل از حرکت، جاده‌ها و شرایط آب و هوایی را موردبررسی قرار دهند، ابراز داشت: رعایت فاصله طولی، پرهیز از رانندگی با سرعت‌بالا و همچنین داشتن خواب و استراحت کافی از مواردی است که می‌تواند در سفر ایمن به مسافران کمک کند.

 مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اضافه کرد: توصیه می‌شود رانندگان قبل از سفر خودروی خود را به تجهیزات زمستانه مجهز و از همراه داشتن سوخت، غذا و آب و لباس گرم اطمینان حاصل کنند تا به‌محض بروز بحران تا رسیدن نیرو‌های امدادی از امکانات حداقلی بهره‌مند باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.