سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی ستاد‌های نمازجمعه

شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی ستاد‌های نماز جمعه استان سمنان بصورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این شورا به منظور همگرایی و هم افزایی فعالیت جوانان در بخش دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پرداختن به موضوعات اولویت دار فرهنگی و اجتماعی استان سمنان فعالیت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم اعطاء احکام این شورا، با اشاره به پراکندگی نیرو‌های متعهد و مقید به اهداف انقلاب اسلامی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی، شناسایی و تجمیع افراد با برنامه ریزی‌های مطلوب اثر گذار را خواستار شد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی اصل وحدت، تقوای اعتقادی و اخلاق دینی و اسلامی را سه معیار اصلی مورد نیاز فعالیت این شورای راهبردی و قرارگاه‌های فرهنگی ستاد‌های نماز جمعه برشمرد و تصریح کرد: بنا بر احدایث منتسب به امام حسین (ع)، عقیده و جهاد ۲ رکن اصلی زندگی است.

او با اشاره به تاکیدات متنوع و متناوب رهبر معظم انقلاب اسلامی در استفاده از توان و تخصص و تعهد نیرو‌های جوان، از مسئولان این قرارگاه‌ها خواست تا فضای فعالیت‌های فرهنگی جوانان علاقمند به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را گسترده‌تر و زمینه حضور آنان را تقویت کنند.

حجت الاسلام انصاری نیا و قدرتی نیز در این نشست به تشریح روند برگزاری نشست‌های مختلف این شورا برای تدوین اساسنامه و انتخاب اعضا و نوع و شیوه فعالیت‌ها در گستره مرکز استان پرداختند.

شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی ستاد‌های نماز جمعه استان هم اکنون با جذب ۱۵۰ نیروی جوان و جلب همکاری ۴۰ موسسه فرهنگی بانوان قدم اول فعالیت‌های خود را در شهرستان سمنان با برگزاری نشست‌های تخصصی آغاز کرده است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.