سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر بسکتبال؛

آبکناری: امروز داور می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد

سرمربی تیم بسکتبال اکسون گفت: در بازی امروز برابر شیمیدر صحنه‌های زیادی وجود داشت که در آن می‌توانست سوت‌های بهتری زده شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون پس از شکست تیمش مقابل شیمیدر در آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال گفت: اگر بخواهم در مورد عصبانیتم در این بازی صحبت کنم می‌توانم بگویم همه برابرند، اما بعضی‌ها برابر ترند به نظرم باید فیلم این بازی و دیگر بازی‌های لیگ هم دیده شود، در بازی‌ها اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که از دست ما خارج است.

او افزود: همان سوت‌هایی که به ظاهر خیلی هم مهم نیستند، در سرنوشت بازی‌ها اهمیت دارند. ما در بازی‌های هایمان با اختلاف زیادی نمی‌بازیم و همواره اختلاف‌ها ۴ - ۵ امتیاز بوده است نه ۳۰ امتیاز، احساس می‌کنم آن جدیت و آن درستی عملی که باید دیگران در این موارد رعایت کنند وجود ندارد. شاید برخی تصور می‌کنند که می‌توانند با بی‌تفاوتی کار را پیش ببرند، اما اینطور نیست.

آبکناری ادامه داد: برای ما کار بسیار جدی دنبال می‌شود و تمام زندگی ماست، تصور می‌کنم در بازی امروز صحنه‌های زیادی وجود داشت که در آن می‌توانست سوت‌های بهتری زده شود.

او درباره سوتی که در این دیدار زده شد و اعتراض رستم پور با نشان دادن علامت پول را در پی داشت گفت: زمانی که بازیکنان نیمکت تیم را تشویق می‌کردند داوران دائماً می‌آمدند و تذکر می‌دادند تا بازیکنان سر جایشان بنشینند، حال سوال من اینجاست آیا رفتار و برخورد و مواجهه با نیمکت دو تیم یکسان است یا خیر؟

او افزود: شیمیدر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان ارزشمندی دارد که سال‌ها در تیم ملی بازی کرده اند و یا هم اکنون حضور دارند، اما حق ماست تا به تلاشی که انجام می‌دهیم احترام بگذارند. من نمی‌گویم که تیم جوان است و یا بسیاری از موارد و تنها برای تیم و بازیکنان احترام می‌خواهیم. تصور می‌کنم این گونه رفتار‌ها و برخورد‌ها اصلاً جالب و زیبا نیست.

البرز آبکناری درباره نکات فنی عنوان داشت: بازی خوبی انجام دادیم و تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا به شرایط بازی برگردیم، اما در بسیاری از موارد شوت هایمان و امتیاز‌های مان تبدیل به گل نشد. شاید این اتفاق‌ها بیشتر به دلیل فشار بازی‌ها بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.