سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر بسکتبال؛

مهرام ۷۳ - رعد پدافند هوایی شهرکرد ۴۷/ پیروزی قاطع شاگردان هاشمی در خانه

تیم بسکتبال مهرام موفق شد در خانه از سد نماینده شهرکرد بگذرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال مهرام و رعد پدافند هوایی شهرکرد در آخرین دیدارشان در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند.

کوارتر نخست

تیم بسکتبال مهرام در این بازی و از ابتدا صمد نیکخواه بهرامی را بازی نداد، اما دیگر ستارگان و بازیکنان این تیم از جمله ارسلان کاظمی شروع خوبی داشتند و توانستند امتیاز‌های زیادی را کسب کنند. مهرامی‌ها که شرایط خوبی هم در جدول رده بندی دارند، برتری شان نسبت به حریف را در این بازی کاملاً به نمایش گذاشتند و توانستند در پایان کوارتر نخست با نتیجه ۲۰- ۷ برنده دیدار باشد.

کوارتر دوم

بازی در کوارتر دوم هم همانند کوارتر نخست با حساسیت بالایی دنبال شد. مهرامی‌ها از فضا‌های خالی استفاده می‌کردند و به خوبی امتیاز می‌گرفتند، آن‌ها خیلی زود اختلاف را به بیش از ۲۰ امتیاز رساندند و تا فاصله ۳ دقیقه تا پایان کوارتر دوم با نتیجه ۳۰ بر ۱۱ از حریف شان پیش بود. در این کوارتر، اما مهرام به روند خوب خود ادامه داد و در نهایت با اختلاف عجیب ۲۰ بر ۴ توانست برنده کوارتر دوم باشد تا در مجموع با نتیجه ۴۰-۱۱ در نیمه نخست به پیروزی برسد.

کوارتر سوم

بازی در کوارتر سوم متفاوت دنبال شد. نماینده شهرکرد نمایش بهتری داشت و توانست با چند حمله خوب و دقت در ضربات نهایی، امتیاز‌های بیشتری کسب کند. شاگردان مصطفی هاشمی هم در این کوارتر صلابت همیشگی را نداشتند و در نهایت با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ این کوارتر را واگذار کردند.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم با حساسیت بیشتری دنبال شد و نماینده شهرکرد موفق شد اختلاف را کمتر کند. بهرامی‌ها هم در این کوارتر مانند کوارتر‌های قبلی در ضربات آخرشان خوب نبودند، اما با این حال همچنان تیم برتر میدان بودند. یکی از نکات جالب توجه در این دیدار، اعتراض بازیکنان شهرداری پدافند شهرکرد و سرمربی این تیم به داور مسابقه بود. مهرام در نهایت با نتیجه ۷۳-۴۷ برنده بازی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.