سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، انتظار همه مردم

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انتظار همه مردم تبیین گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل موسسه فرهنگی تبیان گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی تشنه پیام‌های رهبر معظم انقلاب هستند و نامه‌های ایشان به جوانان غربی در حال دست به دست شدن است.

او افزود: حقیقت این است که اسلام قوی و غنی است و انقلاب ما اسلام ماست نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد.

 آیت الله عبادی بیان کرد: اگر چه رنج‌های بسیاری چه در سطح منطقه و چه در سطح بین الملل و داخل کشور، نصیب مردم ما شده است، اما به همان نسبت مردم کشورمان، آماده‌تر شده اند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جهان برای شنیدن حرف‎های ما بسیار آماده‌تر از ۴۰سال قبل است اظهار کرد: در گذشته اگر می‌خواستید ماهیت کثیف کمونیست شرق و لیبرال غرب را با قلم و هنر بیان کنید، نمی‌توانستید و کسی نیز باور نمی‌کرد، اما در این آزمون ۴۰ساله نه تنها مردم کشور، منطقه و مردم کشور‌های اسلامی، بلکه خود مردم غرب نیز متوجه شده اند که پلیدتر از تفکر لیبرال دموکراسی برای بشر، وجود ندارد.

او با بیان اینکه امروز همه‌ی مردم دنیا تشنه‌ی عدالت هستند، افزود: دشمنان همواره بی عدالتی را به وسیله‌ی افراد نفوذی، به داخل کشور تزریق می‌کنند تا بگویند انقلاب و اسلام پاسخگو نیست، اما مردم ما کاملا متوجه هستند که کاری که برخی‌ها انجام می‌دهند ربطی به اسلام و انقلاب ندارد، زیرا شاخصه‌ی انقلاب حقیقت گرایی و اجرای عدالت است.

 آیت الله عبادی تصریح کرد: امروز کشور‌های زیادی در دنیا هستند که مردم تا پای جان در عشق به انقلاب و رهبر انقلاب اسلامی ایستاده اند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.