سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«فانوس» به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت

نمایش «فانوس» از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نمایش «فانوس» به نویسندگی امیر زاوش و کارگردانی مهدی عسگری چالشتری است که در کارگاه تئاتر بچه‌های مسجد الغدیر شهرکرد تولید شده است.

متن نمایش فانوس تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری است که موضوع آن در خصوص تهمت ناروا به آدم‌هاست.

مهدی پیرمحمدی، علیرضا احمدی، پوریا بهرامی، محمدمهدی متقی، احسان ساعدی، عباس قادری و حسن احمدی بازیگران و عوامل این نمایش هستند که همگی از نوجوان‌های مسجد الغدیر شهرکرد هستند که در کارگاه دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری شرکت داشته اند.

بهیئت بازبینی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد متشکل از سید حسین فدایی‌حسین، سید قاسم قوامی، سینا دلشادی در جلسه انتخاب و بازبینی آثار متقاضی این جشنواره، ۱۵ نمایش را برای رقابت در این رویداد هنر‌های نمایشی حوزه هنری انتخاب کردند که نمایش فانوس نماینده استان چهارمحال و بختیاری است و با ۱۴ اثر دیگر از سراسر کشور رقابت می‌کند.

دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری استان سه اثر نمایشی با عنوان «ماراتن»، «فانوس» و «فرزندان باغ انار» را به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ارسال کرده بود که نمایش «فانوس» موفق به حضور در این جشنواره سراسری شد.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: حوزه هنری ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.