سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نبیل قاووق: توطئه‌های آمریکا در لبنان برملا شده است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله اعلام کرد: اهداف و شیوه‌های اجرای نقشه آمریکا در لبنان برملا شده و بنابراین طبیعی است که در برابر طرح‌های آمریکا بایستیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: «توطئه و دست آمریکا در لبنان برملا و رو شده و طبیعی است که ما آشکارا دربرابر آن می‌ایستیم.» وی معتقد است عبور از این مرحله دشوار غیرممکن نیست و این فرصت وجود دارد و درمان ممکن خواهد بود.

قاووق تصریح کرد حزب الله به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و همه احزاب و جناح‌ها برای نجات لبنان، آینده آن و آینده لبنانی‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند. وی هشدار دارد در صورت فروپاشی کشور همه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و آسیب خواهند دید، و اگر لیره لبنان و نهاد‌های کشور سقوط کنند لبنان به یک مصیب دچار خواهد شد.

این مقام حزب الله سفر دیوید هیل (معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا) به بیروت را سفری شوم و با قصد سم‌پاشی توصیف کرد، چون هیئت آمریکایی در پی تحریک لبنانی‌ها علیه همدیگر، شعله ور کردن آتش فتنه داخلی و تضعیف قدرت لبنان در برابر دشمن اسرائیل است.

شیخ نبیل قاووق افزود حزب الله از اینکه مواضع آمریکا واقعیت طرح و نقشه و گروکشی‌های این کشور را در لبنان فاش کرده، خرسند است. نبیل قاووق اظهار داشت آمریکا که ۳۰ سال تحریم‌ها بر ضد حزب الله را تجربه کرده، هرگزموفق نخواهد بود و با تمام یاس و ناامیدی به اعمال تحریم‌های متنوع چه از طریق افراد، نهاد‌ها و یا لبنانی‌ها به طور عام متوسل می‌شود. وی تاکید کرد این تحریم‌ها نشان از دشمنی آشکار و علنی علیه حاکمیت، کرامت و منافع همه لبنانی‌هاست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.