سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی اولین مستند از ابوبکر بغدادی شرق ایران در «به اضافه مستند»

مستند «قصر قند» در جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» رونمایی و بررسی خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «قصر قند» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه برگزار خواهد شد و این مستند مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

«قصر قند» مستندی با سوژه امنیتی است و روایت عملیات ضدتروریستی علیه «جلیل قنبرزهی» یکی از باسابقه‌ترین اشرار شرق ایران و سرکرده گروهک انصارالفرقان را به تصویر می‌کشد که با هلاکت او و معاونانش به پایان می‌رسد. قنبرزهی در کارنامه جنایات خود اقداماتی بی‌سابقه داشته و نیرو‌های امنیتی بیش از ۲۵ سال به دنبال او بودند.

محسن اسلام‌زاده در این مستند به سراغ مسئله تروریسم در شرق کشور رفته و با گروهی از نیرو‌های امنیتی همراه شده است که مترصد دستگیری یک تروریست عجیب و غریب هستند. این فرد شرور که سرکرده گروهکی خرابکار به نام انصار الفرقان است، حتی از عبدالمالک ریگی هم خطرناک‌تر است و عملیات به دام انداختن او نقطه آغاز یک ماجرای پرهیجان است که تیم مستند در مسیر همراهی‌شان با نیرو‌های امنیتی آن را به تصویر می‌کشند.

مستند «قصر قند» و نشست کارشناسی بعد از آن در برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۲۶ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روز‌های چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۹ و جمعه ۲۹ آذر ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستند‌های دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.