سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به روز رسانی آسانسور‌های بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد از راه اندازی دو دستگاه آسانسور نفر بر و بیماربر این مرکز خبر داد.

آریا مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیماران با توجه به قدمت بالای ۳۰ سال دستگاه‌های آسانسور بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد و بالا بودن هزینه تعمیرات و استهلاک بالای این دستگاه‌ها اقدام به تعویض کابین، موتور و استاندارد سازی دو دستگاه آسانسور نفر بر و بیمار بر به ارزش ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیص یافته وزارت بهداشت شده است.

او افزود: دستگاه آسانسور بیمار بر قبلی دارای ظرفیت ۱۲۰۰ کیلوگرم و دستگاه جدید دارای ظرفیت ۱۶۰۰ کیلوگرم با ۲۱ نفر سرنشین و دستگاه نفر بر با ۱۲ نفر سرنشین ظرفیت حداکثر یک هزار کیلو گرم را دارد.

آریا اضافه کرد: موتور آسانسور بیمار بر دارای توان مصرفی ۱۵ و نیم کیلو وات و با سرعت ۸ دهم متر بر ثانیه بیماران را جابه جا و حمل می‌ کند و موتور آسانسور نفر بر دارای توان مصرفی ۱۴ و نیم کیلو وات و دارای سرعت یک متر بر ثانیه می‌باشد و دارای ضربه گیر‌های هیدرولیکی برای حفظ جان نفرات داخل کابین و دارای اتاق‌های تمام استیل همراه با گارد محافظ تخت است.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد تصریح کرد: جلب رضایت بیماران از جمله اهداف مهم در سیستم مراقبتی و درمانی وزارت بهداشت است. یک نظام سلامت کارا فقط از طریق ارائه خدمات مطلوب می‌تواند به رسالت خود یعنی تامین سلامت افراد جامعه اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.