سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای اطلاع رسانی استان سمنان برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز است دغدغه روز مردم از قبل به درستی رصد و در جلسات ضمن مطرح شدن مدیران مربوطه به این موضوعات پاسخگو باشند.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جلسه شورای اطلاع رسانی استان سمنان با باین اینکه در جلسات گذشته مسائل روز بررسی و با دعوت از مدیران به این مسائل پاسخ درستی داده شده است گفت: قرار است در هفته آینده نیز جلسه‌ای با موضوع سلامت برگزار و مدیران مربوطه به وضعیت سلامت استان پاسخگو باشند.

او با اشاره به اینکه کارکرد شورای اطلاع رسانی اطلاع رسانی دقیق و درست به مردم در همه موضعات است افزود: نیاز است دغدغه روز مردم از قبل به درستی رصد و در جلسات ضمن مطرح شدن مدیران مربوطه به این موضوعات پاسخگو باشند و این موضاعات نیز به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: مدیران باید در هفته اول بهمن ماه با برگزاری نشست‌های خبری مهمترین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت دوازدهم را به مردم اطاع دهند.

خجسته پور با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی در حال حاضر در جامعه غیر قابل انکار است تصریح کرد: در خبر‌های منتشره در فضای مجازی پالایش درستی وجود ندارد و باید به این موضوع رسیدگی شود.

او با باین اینکه فضای مجازری در قالب صحیح رسانه‌ای تعریف نمی‌شود تصریح کرد: در بحث فضای مجازی مدیرت دقیق ممکن نیست، اما می‌توان با مداخله درستی این فضا را کنترل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: در بحث برخی از پیام رسان‌ها که علی رغم غیر قانونی بودن، اما مخاطبان بسیار زیادی دارند باید با همفکری و مداخله درست خبر‌های منتشره در این فضا‌ها نیز کنترل شود.

خجسته پور با بیان اینکه نیاز است جلسه‌ای با موضوع فضای مجازی با حضور مدیران دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برگزار شود افزود: این جلسه می‌تواند گامی در جهت کنترل این فضا و مداخله درست در فضای مجازی در استان سمنان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه با بیان اینکه سمت و سوی این جلسات همیشه باید در جهت نیاز‌ها و منافع مردم باشد گفت: این جلسات می‌تواند راهی برای مدیرت و رسیدگی به مطالبات مردم باشد.

در این جلسه معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان و جمعی از مدیران خبرگزاری‌ها مهمترین پیشنهاد‌ها و راهکار‌های خود در زمینه رسیدگی درست به نیاز‌های مردمی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم را ارائه کرده اند.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.