سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران خصوصی فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی

فیلم‌های کوتاه تولید شده در حوزه هنری استان زنجان با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، امروز با حضور مسئولین استانی و عوامل فیلم‌ها اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،میثم سیفی مسئول واحد هنر‌های تصویری گفت: حوزه هنری استان زنجان در راستای تولید فیلم‌های کوتاه و ۱۰۰ ثانیه‌ای در سال ۱۳۹۸ اقدام به تولید پنج فیلم کوتاه با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی نمود که این فیلم‌ها پس از تأیید نهایی به مرحله تولید و اکران رسیده است.

او  عناوین فیلم‌ها را، «چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم» و «شکاف» به کارگردانی جبار اوجاقلو، «پاگرد» و «پل» به کارگردانی سوسن سلامت و بهزاد علوی و انیمیشن «سیب‌سرخ» را به کارگردانی وریا نیک‌منش و مریم هاشم نژاد عنوان کرد.

سیفی با اشاره به نقش‌آفرینی چهره‌های نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در فیلم‌ها، گفت: این فیلم‌ها با حضور بهزاد خداویسی، سیروس همتی، زهرا داوودنژاد، علی سلیمانی، مهری آل‌آقا، لبخند بدیعی و ساسان قجر جلوی دوربین رفته‌اند.

مسئول واحد هنر‌های تصویری، موضوع فیلم‌های کوتاه تولید شده را موضوعاتی مرتبط با طلاق، خودکشی، معضلات فضای مجازی، کودک آزاری و نزاع در خانواده بیان کرد و افزود: این جلسه با حضور مسیح الله سلطانی؛ مدیرکل اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، دکتر بیانلو و دکتر مقدم؛ از اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی و عوامل سازنده فیلم‌ها اکران خواهند شد.

شایان ذکر است، فیلم‌های تولید شده با موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری و مشارکت حوزه هنری زنجان، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و سازمان امور اجتماعی کشور تهیه و تولید شده است و این فیلم‌ها عصر  امروز بیست و پنج آذر ماه  در حوزه هنری استان زنجان اکران خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.