سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران، چهره پائیز هزار رنگ را زیباتر کرد + فیلم

کارشناس هواشناسی فارس از بارش باران در نقاط مختلف استان خبر داد.

علیمردانی کارشناس هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به ورود سامانه بارشی از امروز به استان فارس، اظهار کرد: این سامانه در مناطق مرکز و جنوب استان بارش‌های زیادی دارد.

او ادامه داد: این سامانه بارشی همه نقاط استان فارس را تحت تاثیر قرار داده است.

کارشناس هواشناسی استان فارس اضافه کرد: این سامانه بارشی جدید، موجب بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد و برق در استان می‌شود.

او با بیان اینکه صبح روز چهارشنبه در برخی نقاط استان به صورت پراکنده مه گرفتگی دور از انتظار نیست، ادامه داد: در بعد از ظهر همین روز بارش‌های پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های هواشناسی، و از آنجا که این سامانه بارشی، موجب سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی، برخورد صاعقه، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید می‌شود، شهروندان و عشایر از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات خودداری کنند.

او با بیان اینکه شهروندان در تردد جاده‌ای احتیاط کنند، تصریح کرد: به سازمان‌های مربوطه در جهت انجام اقدامات لازم نسبت به این پدیده و وضعیت جوی هشدار لازم داده شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.