سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتفاقی زیبا در یکی از روستاهای نیکشهر/ مردمی که خودشان دست به کار شدند

مردم و خیرین روستای کوراندپ بخش مرکزی نیکشهر در اتفاقی زیبا برای دومین بار در نه ماه اخیر خودشان دست به کار شدند تا روزنه‌هایی از امید را در دل دانش آموزان این روستا زنده نگه دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در طول نه ماه گذشته این دومین بار است که مردم نیک اندیش روستای کوراندپ اقدام به جمع آوری کمک های نقدی برای آبادانی روستای خود می کنند.

امیر بلوچ دهیار روستای کوراندپ می‌گوید: با همت مردم و خیرین این روستا توانستیم در چند ماه گذشته مبلغ ۵۲ میلیون تومان برای انجام کار‌های زیرسازی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جمع آوری کنیم که این امر کمک بزرگی جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان محسوب می‌شود.

او گفت: با توجه به آمار بالای دانش آموزان در این روستا و روستا‌های همجوار، بار دیگر مردم پای کار آمدند و مبلغ ۴۵ میلیون تومان برای انجام کار‌های اولیه ساخت دبیرستان دخترانه جمع آوری کرده اند.

او  افزود: از مسئولین انتظار می‌رود با توجه به مشارکت صددرصدی مردم و حمایت‌های همه جانبه آن‌ها، تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی و ساخت دبیرستان دخترانه این روستا را در اولویت قرار دهند و توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند تا هم باعث تشویق خیرین و هم الگویی برای دیگر روستا‌ها باشد.

 ورود خیرین محلی در امر عمران و آبادانی روستا‌ها می‌تواند گامی پایدار و ماندگار در جهت توسعه روستا‌ها باشد.

روستای کوراندپ از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر با ۹۰۰ نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری این شهرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.