سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود موج فعال بارشی به هرمزگان/ احتمال بارش تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها

اداره کل هواشناسی هرمزگان از ورود سامانه فعال بارشی به مناطق غربی استان و گسترش بارش‌ها به سایر نقاط از ساعات بعد از ظهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،اداره کل هواشناسی هرمزگان از ورود سامانه فعال بارشی به مناطق غربی استان و گسترش بارش‌ها به سایر نقاط از ساعات بعد از ظهر خبر داد.

با تاثیر موج بارشی از سمت غرب شاهد شروع بارش در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس هستیم که به تدریج از ساعات بعدازظهر در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران همراه با رگبار و رعد وبرق و افزایش باد خواهیم بود.

فردا سه شنبه با تقویت موج بارشی در اکثر نقاط استان از جمله مناطق مرکزی رگبار باران و رعد وبرق همراه با آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی می‌شود.

این موج بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال خواهد بود وطی این مدت احتمال وقوع تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق شرقی و غربی استان محتمل است.

دریا امروز و فردا سه شنبه خصوصا در ساعات بعدازظهر و شب با وزش باد‌های نسبتا شدید جنوب شرقی و طی چهارشنبه و پنجشنبه با وزش باد‌های شمال غربی نسبتا مواج است.

از لحاظ دمایی با فعالیت سامانه بارشی در طول روز، در اکثر نقاط تا روز سه شنبه کاهش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود طی مدت یاد شده از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.