سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی مناطق آلوده از برنامه‌های مبارزه و پیشگیری از اعتیاد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پاکسازی مناطق آلوده از مهمترین برنامه‌های امسال در حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد در استان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد و جلوگیری از گسترش مواد مخدر در جامعه، نیازمند مشارکت اجتماعی است.

او افزود: مواد مخدر و اعتیاد در جامعه به عنوان یکی از نخستین آسیب اجتماعی است و برای مبارزه و پیشگیری در این حوزه، مشارکت جدی مردم و استفاده دولت از ظرفیت مردمی را می‌طلبد.

عباسی، با اشاره به اینکه محور‌های مواصلاتی این استان یکی از محور‌های ترانزیت جنوب به مرکز کشور است اضافه کرد: این امر باعث شده است که میزان کشفیات مواد مخدر و همچنین دسترسی به مواد سریع‌تر و راحت‌تر انجام شود.

او به شناسایی سه محله پر خطر در استان اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط در حوزه مبارزه، درمان، پیشگیری و فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی در این مناطق اجرا کردند.

عباسی در پایان، اجرای طرح‌های امنیتی، پاکسازی مناطق آلوده را از مهمترین برنامه‌های امسال در حوزه مبارزه و پیشگیری از اعتیاد در استان بیان کرد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.