سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین مربی جدید تیم پارس جنوبی تا ۴۸ ساعت آینده/تمام بازیکنان تا پایان فصل قرارداد دارند

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: سعی می‌کنیم تا ۴۸ ساعت آینده مربی جدید برای تیم تعیین کنیم اگر تا این مدت انتخابی انجام نشد دستیاران آقای کمالوند تیم را تا پایان بازی بعد هدایت خواهند کرد.

مراد مرادی سرپرست باشگاه پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد:فراز کمالوند از یک ماه پیش گفته بود که قصد ترک تیم پارس جنوبی را دارد و حالا استعفا داده است، از ایشان به خاطر زحماتش تشکر می‌کنم چرا که در بدترین شرایط مسئولیت تیم را بر عهده گرفتد و حالا ما به تصمیمش احترام می‌گذاریم.  

او تصریح کرد: در تلاش هستیم تا ظرف ۴۸ ساعت آینده مربی جدید را به کادر اضافه کنیم با چند گزینه در اینباره صحبت کرده ایم  و برنامه خواسته ایم، تعدادی تا کنون نپذیرفته اند اگر تا این مدت مربی جدید انتخاب نشد دستیاران آقای کمالوند تیم را تا پایان بازی بعد هدایت خواهند کرد.

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم  افزود: به دنبال باز کردن پنجره نقل و انتقالات هستیم.در حال حاضر تمام بازیکنان با تیم قرارداد دارند و تا پایان فصل همراه تیم هستند.تاکنون طبق قرارداد پرداخت‌ها را انجام داده ایم و مشکلی نداشته ایم.

مرادی یادآور شد: تیم با آرامش کامل در حال انجام تمرینات و آماده شدن برای دیدار بعدی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.