سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رزمایش چهار روزه ارتش رژیم صهیونیستی در بخش شمالی اراضی اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی خبر از آغاز رزمایش نیرو‌های خود در بخش شمالی اراضی اشغالی داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی پیامی توئیتری، خبر از آغاز رزمایش نظامی صهیونیست‌ها در منطقه شمالی اراضی اشغالی به مدت چهار روز داد.

در این پیام توییتری آمده است: در این رزمایش چابکی نیرو‌ها، وسایل نقلیه و هواپیما‌ها مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی هدف از این رزمایش را اطمینان از سطح آمادگی نیرو‌های مستقر در شمال عنوان کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در راستای مقابله با قدرت بالای محور مقاومت از جمله حزب الله و حماس همواره رزمایش‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است. چندی پیش بود که صهیونیست‌ها رزمایشی را با محوریت تقویت نیروی نظامی خود و با هدف شبیه‌سازی جنگ با «حزب الله» برگزار کردند.

چندی پیش یک کارشناس امور نظامی رژیم صهیونیستی در پاسخ به این سوال که قدرت نظامی حزب الله را تا چه اندازه پیش بینی می‌کند، پاسخ داد رژیم صهیونیستی در برابر موشک‌های حزب الله حرفی برای گفتن نخواهد داشت. گنبد آهنین هم که با سرمایه گذاری نجومی آمریکا در سرزمین‌های اشغالی پایه ریزی شد، عملا هیچ کارکردی در برابر قدرت موشکی حزب الله ندارد و موشک‌های محور مقاومت به راحتی از آن‌ها عبور کرده و به هدف خود اصابت می کنند. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.