سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش علم روش نوین ارزآوری کشور‌های توسعه یافته است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: صادارات و فروش دانش و علم از مهمترین منابع کسب درآمد ارزی جدید از سوی بسیاری از کشور‌های توسعه یافته و یا در حال توسعه است که جایگزین نفت و سایر محصولات شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛محمد نوذری در آیین رونمایی از ۱۲ محصول فناورانه استان ایلام اظهار داشت: توسعه علوم دانش بنیان با هدف صادرات و فروش آن به دیگر نقاط دنیا در کشور‌های توسعه یافته و یا در حال توسعه دارای اولویت و توجه بوده و تولید گسترده محصولات فناورانه در این کشور‌ها به سرعت در حال رشد است.

او افزود: امروزه در گفتمان توسعه اجتماعی تولید علم و دانش یکی از مهمترین راه‌های توسعه اساسی کشور‌ها است و در کشور ایران نیز با توجه به دشمنی و کینه توزی‌های استکبار جهانی که به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند باید ابعاد مختلف علم و دانش و تولید محصولات فناورانه توسعه گسترده یابد.

نوذری با بیان اینکه دشمن به شیوه‌های گونانون تولید و اقتصاد کشور را نشانه گرفته است، یادآور شد: نمونه بارز این دشمنی و خباثت را می‌توان در ماجرای کیک و کلوچه‌های آلوده به قرص مشاهده کرده که متعلق به معتبرترین برند‌های صنعت بیسکویت سازی کشور هستند.

او تاکید کرد: اما باید کشور و استان ایلام با کمک اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر تحصیل کرده، نخبگان، اندیشمندان، ایده پردازان و صاحبان فکر جامعه را به سوی تعالی سوق دهد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.