سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد پایان یافت

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد در محل نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  ملک زاده مسئول برگزاری نمایشگاه پژوهش در مشهد در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار ضمن اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این نمایشگاه، گفت: از چهار ماه قبل جلسه ستادی برای برگزاری این نمایشگاه برگزار و کمیته‌های علمی، تبلیغات و اطلاع رسانی، فن و بازار، علم و فناوری، نظارت و برنامه ریزی با همکاری نهاد‌های مختلف تشکیل شد.

او ادامه داد: امسال برای برگزاری نمایشگاه ۱۱ هزار متر فضا در نظر گرفته شد و ۲۶۲ نهاد علمی مشارکت داشتند که با این آمار ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش فضا داشته ایم.

مسئول برگزاری نمایشگاه پژوهش در مشهد با اشاره به ایجاد فضا‌های آموزشی در نمایشگاه هفته پژوهش گفت: ۸۰ دوره آموزشی، ۱۰۵ کارگاه آموزشی، ۲۰ تفاهم نامه همکاری، ۴۲۰ نشست بی تو بی "نوعی مدل کسب و کار" بین کارگزاران در سطح این نمایشگاه انجام شده است.

ملک زاده افزود: ۲۳ میلیارد تومان مبادله عرضه و تقاضا از شهر‌های مختلف کشور در فضای نمایشگاهی امسال انجام شده است و ما امسال سعی کردیم در این مسیر رویکرد تقاضا محوری را تقویت کنیم.

انتهای پیام // ب. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.