سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق حرفه‌ای با ۵۷ فقره سرقت در اردبیل به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان با ۵۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی رد پای سارق حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی قضائی و مراقبت‌های نامحسوس و تحقیقات پلیسی موفق شدند سارق حرفه‌ای را که با استفاده از یک دستگاه تاکسی برون شهری اقدام به سرقت از منازل ویلایی می‌کرد، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی از سارق دستگیر شده، گفت: سارق دستگیر شده با مشاهده مستندات و مدارک قانونی لب به سخن گشود و به ارتکاب ۵۷ فقره سرقت از منازل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

حسینی به دستگیری ۲ نفر مالخر در این رابطه اشاره و خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده اموال سرقتی از جمله انواع گوشی‌های همراه هوشمند، تابلو فرش، تلویزیون، انواع ساعت مچی، سنگ‌های قیمتی و لوازم برقی و لوکس جمعا به ارزش ۷ میلیارد ریال را در یکی از مخروبه‌های حاشیه شهر نگهداری می‌کرد که پس از کشف به مال باختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.