سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشت های نظارتی ویژه شب یلدا در اردبیل فعال شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از آغاز به کار گشتهای ویژه نظارتی شب یلدا در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در کمیسیون نظارت بر مرکز استان از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در اردبیل خبر داد و افزود: در این طرح فروشندگان مواد پروتئینی، عمده و خرده فروش‌ها، قنادی‌ها، میوه فروشی‌ها و فروشندگان آجیل و خشکبار مورد نظارت قرار خواهند گرفت.

به گفته او با نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید کالا، نظارت‌های هدفمند به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از شرایط بازار و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در تمامی نقاط استان اردبیل اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: گشت‌های مشترک به منظور پایش مستمر اصناف و عرضه کنندگان مواد مصرفی شب یلدا با نهایت دقت انجام خواهد شد.

صادقی ادامه داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مبنی بر گران فروشی، کم فروشی، احتکار، فروش اقلام تاریخ گذشته و ... بر حسب قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: اتحادیه‌های اصناف موظفند همکاری‌های تنگاتنگ خود با بازرسان صمت و گشت‌های تلفیقی را ادامه داده و به عملکرد زیر مجموعه خود نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.