سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان ایلام خبرداد:

تاکنون ۵۰ خانوار دارای معلول در ایلام صاحب مسکن شده اند

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: از ابتدای اجرای نهضت ایجاد مسکن برای افراد دارای معلولیت تاکنون ۵۰ خانوار دارای معلول در ایلام صاحب مسکن شده اند.

 زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛گفت : نهضت ایجاد مسکن برای افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی چندسالی است که ایجاد شده و از این بین تاکنون ۵۰ خانوار دارای معلول صاحب مسکن شده اند.

او ادامه داد: هم اکنون نیز کار احداث ۴۰ واحد مسکونی در استان در حال اجر است که امیدواریم کار احداث آن‌ها تا پایان سال جاری به پایان برسد.

همتی مطرح کرد: در حال حاضر نیز ۶۰ خانوار دارای ۲ معلول یا بیش‌تر وجود دارند که فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند که در این رابطه نیازمند کمک و پیگری دستگاه‌های مرتبط و خیرین نیک اندیش هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به طرح جامع حمایت از معلولان بیان کرد: بر اساس این قانون ۱۰ درصد از مسکن‌های ساخته شده توسط وزارت مسکن و شهرسازی در اختیار معلولان این نهاد قرار میگرند که امیداوریم این امر برای جامعه معلولان محقق شود.

او اظهار کرد: در حد توان به افراد توان خواه سازمان کمک خواهد شد، اما نیازمند حمایت بیشترخیرین برای کمک به این افراد هستیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.