سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

کارگروه ویژه بررسی موضوع کیک‌های آلوده در بوشهر تشکیل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: کارگروه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده با محوریت معاونت سیاسی استانداری تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی، بانوان و خانواده و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: کارگروه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده با محوریت معاونت سیاسی استانداری و نهاد‌های مرتبط تشکیل و موضوع با نهایت دقت پیگیری شود.

 او همچنین با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری آنفلوانزا در استان بوشهر افزود: یکی از ضرورت‌های کنونی در موضوع آنفلوانزا، اطلاع‌رسانی درباره این بیماری است بنابراین، دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه اقدام کند.

استاندار بوشهر با اشاره به سهمیه ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان بوشهر گفت: با پیگیری که از سازمان بهزیستی کشور داشتیم، مجوز ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان بوشهر گرفتیم، اما ضرورت دارد اداره کل بهزیستی در این باره پیگیری لازم را انجام دهد.

گراوند ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز موضوع کیک‌های آلوده را در مدارس اطلاع رسانی کند تا این کیک‌ها استفاده نشود.

او، گفت: با همکاری نیرو‌های نظامی و اطلاعاتی شاهد کشفیات خوبی در عرصه مواد مخدر بوده‌ایم و اگر حمایت دستگاه قضا نباشد در این زمینه دچار مشکل می‌شویم.

استاندار بوشهر بر نظارت بر عملکرد کمپ‌های ترک اعتیاد تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.